με φοβάμαι...

δε μ'αρέσει να ξεχνάω... γ'αυτό γράφω

Tuesday, April 11, 2006

για μια καρέκλα


Μιλούσε ο πατέρας μου με το γείτονα στο δρόμο, καλοκαίρι θυμάμαι. Ο ένας από την πλευρά του δρόμου ο άλλος μέσα από την αυλή. Η μητέρα μου, αιώνια ερωτευμένη, τον κοιτούσε από το παράθυρο οπου διάβαζε. 5, 10, 15, 20 λεπτά. Σηκώνεται, πέρνει μια καρέκλα απο την αυλή και την πηγαίνει στον πατέρα μου. "Σε βλέπω που κουράστηκες και είπα να σου τη φέρω να καθήσεις" του λέει. Και ο πατέρας μου γεμάτος απορία "Μα καλα σηκώθηκες να φέρεις την καρέκλα για μένα? Σ'ευχαριστώ ρε γυναίκα!" και το έβλεπες στα μάτια του ότι ήταν ο πιο ευτυχισμένος και περήφανος ανθρωπος στον κόσμο.

'Ισως να έχω μεγαλώσει με τέτοια βιώματα και για μένα η αγάπη να σημαίνει εγώ για σένα και συ για μένα. Ίσως για μένα να δίνουν το αλάτι στην αγάπη αυτές οι καθημερινές μικρές και απλές κινήσεις. Ε και... μερικά πράματα δε τα ζορίζεις.
'Οταν εγώ αρχίζω και ζητάω τότε πολύ φοβάμαι ότι η ιστορία παίρνει την κατιούσα.
'Οταν ζητάω σημαίνει ότι κάτι με ενοχλεί και θέλω να αλάξει γιατι πονάω.
Γιατί να ζητάω?
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΖΗΤΑΩ?
Γιατί να ζητάω μόνο εγω?
Και όταν ζητάω ζητάω ζητάω... και συ δε καταλαβαίνεις αλλά ειλικρινά δε καταλαβαίνεις τότε παίζει πρόβλημα.
Και τότε είναι που λυπάμαι πολύ.
Και τότε είναι που καταλαβαίνω ότι αγάπη σαν την παραπάνω δε παίζει.

Τι στο διάλο έχει γίνει το σήμερα ρε γαμώτο. Δε ζητάω του πουλιού το γάλα, δε ζητάω πολλά πράματα. 'Ενα. Δε θέλω να ζω την αγάπη του σήμερα, απέκτησε και καινούρια υπόσταση τρομάρα της, ψιλοανεξάρτητη φάση και καλά. Δε θέλω να αγαπάω όπως σήμερα. Δε θέλω να κουλάρω. Θέλω να μαι στην τσίτα μαζί σου. 'Ολα για σένα. Εγώ είμαι της παλιάς σχολής.
Γίνεται να σου αφοσιωθώ?

Όπως το κόβω όχι.


είναι κρίμα και σ'αγαπάω τόσο πολύ μα τόσο πολύ

11 Comments:

  • At 3:57 AM, Blogger Λαμπρούκος said…

    Μη ζητάς ποτέ από τους ανθρώπους περισσότερα από αυτά που πορούν να σου προσφέρουν...

    Σκατά ακούστηκε το ξέρω, αλλά είναι αλήθεια!

     
  • At 1:43 PM, Blogger snikolas said…

    Σε καταλαβαίνω, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο.

     
  • At 5:08 PM, Blogger didymous skulls said…

    λαμπρούκο μια χαρά ακούστηκε. Ίσως αν και εγώ διάβαζα το ποστάκι αυτό κάπου αλλού το ίδιο να σχολίαζα.
    Και γω αυτό λέω, γιατί να ζητάω; Αλλά αν μπορούσα να συνοψίσω τις σκέψεις μου σε μία πρόταση θα σου λεγα ότι αυτό που ζητάω είναι να μείνουν όλα όπως ήταν και να συνεχίσω να σ'αγαπάω όπως ξέρω... ψιλά γράμματα... τώρα ήδη έκανα το πρώτο λάθος και ζήτησα!

    νικόλα thanks. νοιώθω χαρά και λύπη μαζί

     
  • At 8:13 AM, Blogger hopkins said…

    Πρέπει να ζητάς αυτά που θες. Και αν ο άλλος δεν μπορεί να στα προσφέρει, τότε καλύτερα να πας παρακάτω...

     
  • At 10:38 PM, Blogger aeipote said…

    Δύσκολοι καιροί για "παλιομοδίτικους" έρωτες! Στον ενδιαφερόμενο τα κοινοποιήσατε τα γραφόμενα σας;
    Πιστεύω ότι, σε μια ερωτική σχέση, ζητάμε πάρα πολλά από τον απέναντι όταν δεν του
    ζητάμε τίποτα. Να θυμόσαστε:

    - Ο [απ]αιτών [απο]λαμβάνει!

    Μέρα σας καλή

     
  • At 9:54 PM, Blogger Λύσιππος said…

    "Ολα για σένα"

    Αν είχα καπέλλο, θα το έβγαζα τώρα ακριβώς.

     
  • At 1:55 AM, Blogger didymous skulls said…

    aeipote ο λόγος που στεναχωριέμαι είναι που τα ξέρει γιατί του τα έχω πει και εκεί κολάει το δε με καταλαβαίνει. Ίσως να μην είμαι καλή στη μεταδοτικότητα, τι να πω.. Το θετικό είναι ότι κάτι μένει. Όπως μου 'λεγε και ο πατέρας μου "εγώ θα λέω λέω και εσύ ας μην ακούς γιατί είσαι κάτι σαν το μπουκάλι με το λάδι, το αναποδογυρίζεις για να το αδειάσεις αλλά λίγο λάδι θα μείνει στα τοιχώματα"
    Έχεις απόλυτο δίκιο.

    λύσιππος τιμή μου!

     
  • At 5:30 PM, Blogger PsyxiatroZ said…

    Προσωπική τακτική που ακολουθώ εδώ και αρκετό καιρό: Δεν περιμένω τίποτα από κανένα.

    Ακούγεται ακόμα πιο μυστήρια και από το σχόλιο του λάμπρου.

    Αλλά όταν δεν περιμένεις τίποτα, κάθε κίνηση του άλλου είναι μια έκπληξη. Και με την αγάπη μεταμορφώνεται σε όμορφη έκπληξη.

    Δεν είπα ότι είναι κάτι εύκολο. Είναι κάτι όμως που σε βοηθάει να δεις την αντίληψη που έχει ο άλλος για την "αγάπη". Με ποιο τρόπο προσπαθεί να σου την δείξει.Γιατί μπορεί ούτε εσύ ειλικρινά να καταλαβαίνεις.

    Αν είσαι ερωτευμένη πραγματικά, πιστεύω ότι μπορείς να βρεις την δύναμη και να το κάνεις. Να μην περιμένεις τίποτα. Να μην ζητάς τίποτα.

     
  • At 5:33 PM, Blogger PsyxiatroZ said…

    Παλιά σχολή ε;

     
  • At 3:05 PM, Blogger didymous skulls said…

    Παλιά σχολή δε ξέρω αν είναι, πάντος θέλει υπομονή. Και με όλη αυτή την τρέλα του έρωτα που έχω μάλλον ο χρόνος είναι τροχοπέδι.

    Πάντος κάτι άλλαξε δραματικά τον τελευταίο καιρό. Λες να διάβασε το μπλοκ μου? Η λες να εισακούστηκαν οι προσευχές μου? Δε ξέρω, πάντος σταμάτησα να περιμένω, σταμάτησα να ζητάω, σταμάτησα να στεναχωριέμαι γιατί τα βιώνω όλα στο μέγιστο... μμμμ

     
  • At 10:21 AM, Blogger Μπακαλόγατος said…

    Τον τελευταίο καιρό... κουβεντιάζω με πολύ κόσμο.Πως γίνεται να υπάρχουν τόσες μονάδες ανθρώπων που επιθυμούν τη σχέση ή την αγάπη αλλά να είναι τόσο δύσκολα τα πράγματα.Δύσκολες....οι ανθρώπινες σχέσεις; ή εμείς τις κάνουμε....πάντως το ότι υπάρχουμε εμείς που το συζητάμε έιναι μια ελπίδα!

     

Post a Comment

<< Home