με φοβάμαι...

δε μ'αρέσει να ξεχνάω... γ'αυτό γράφω

Saturday, August 13, 2005

σας το είπα???? λατρεύω το internet!


Τα πάντα είναι απλά. Το μυαλό μου μια ζωή τα έκανε όλα σύνθετα!

Έφυγε το μωρό μου (ναι είμαι ερωτοχτυπημένη) και γω έφερα την καταστροφή... Τι θα κάνω, μου λείπει, πως θα ζήσω και τα σχετικά.... Όπα, κουλάρισε λιγάκι κοριτσάκι. Δεν πήγε στον πόλεμο, διακοπές πήγε το παιδί ελλάδα (εμάς μας τρώει η ξενιτιά). Εντάξει, με πονούσε η ιδέα του αποχωρισμού. Δεν υπήρξαμε χώρια στο παρελθόν και κακά τα ψέματα θα έλειπε για καιρό.

Αλλά το internet που τόσο αγαπώ από σήμερα (είμαι απο αυτές τις άσχετες με την τεχνολογία και ότι έχει να κάνει με κουμπάκια και οθόνες με τρομάζει) (ακόμη απορώ πω έφτιαξα blog) με κάνει να βλέπω το μωρό μου όποτε θέλω!!!
Τα πράμματα είναι απλά. Κάνω αναπάντητη στο κινητό του (α, και τα κινητά τα αγαπώ από σήμερα), μπαίνει ιντερνετ, ανοίγει την κάμερα του και τσουπ... νάτος στην οθόνη μου! Εντάξει, δεν έχω μυρωδιά και άγγιγμα του... αλλά είναι πτέσματα. Είμαι σίγουρη πως όταν τα παιδιά μου ερωτευτούν (σίγουρη εγώ οτι μια μέρα θα γίνω μάνα και το είδος μου θα διαιωνιστεί) και έχουν σχέση από απόσταση, ο θείος ιντερνετ κάτι θα κάνει και για δαύτα. One step at a time!

Μου θυμίζω τον πατέρα μου, μη πω τη γιαγιά μου "Τι σου είναι αυτά τα κουτιά... πωπωπω, τι σου είναι αυτή η τεχνολογία! Μήπως έπρεπε κοπέλα μου να σπουδάσεις και συ υπολογιστές σαν τον αδερφό σου? Χωρίς αυτό, τίποτα δεν είσαι σήμερα".
Η μαμά μου από την άλλη νρέπεται ακόμη γι'αυτό που σπούδασα (μαθηματικός... γιατί, τι έχει???) και ακόμη λέει στον κόσμο ότι το κορίτσι μου το έστειλα έξω να σπουδάσει computing. Ε ρε μάνα, γι'αυτό σε πάω. Έξω απ'το μυαλό σου δε βγαίνεις... κοίτα να δεις που σου'μοιασα τελικά!
Λες να έχουν δίκιο...?

Τέλος πάντον, ας σοβαρευτώ.

ΖΗΤΩ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΛΟΙΠΟΝ! (η σοβαρότητα σε όλο της το μεγαλείο!)
Ας βγάλουμε μια μέρα αφιερωμένη στο ιντερνετ? Πως έχουμε αργία το 15αύγουστο, το Πάσχα, το μεγάλο ΟΧΙ, τους 3 Ιεράρχες, έτσι να βγάλουμε μια αργία και για το ιντερνετ. Κάνει καλο στις σχέσεις!

Για το μωρό μου βρε παιδιά!

9 Comments:

  • At 5:02 PM, Blogger . said…

    καμιά φορά είναι ωραίο και να σου λείπουν καταστάσεις... ασχολέισαι με άλλα πράγματα και βρίσκεις μέσα τους χαρές που δεν περίμενες να βρεις. Τώρα βέβαια υπάρχουν δυο περιπτώσεις, ή έχω δίκιο, ά δεν είμαι αρκετά ερωτευμένη...

     
  • At 5:03 PM, Blogger . said…

    (το "ά" σημαίνει "ή" .. καταραμένη βιασύνη)

     
  • At 12:52 PM, Blogger didymous skulls said…

    marilina δίκιο έχεις, μου έλειπε η ερωτοκατάσταση και τώρα ανακαλύπτω τις χαρές της... βρωμάω έρωτα σου λέω!

    darreljackson1405 οπως κατάλαβες δε ψάχνομαι... sorry κιολας, not interested

     
  • At 6:02 PM, Blogger Mikrouli said…

    Να σου ζήσει το blog, όπως κι ο έρωτας!!!

    Τώρα επί του πρακτέου:
    Από τα Settings, πήγαινε στην καρτέλα των Comments και εκεί επέλεξε το YES στο Show word verification for comments.
    Με αυτή την απλή αλλαγή θα αποφύγεις τα spam comments και θα έχεις άλλο έναν μικρούλη μπελά στο κεφάλι σου όποτε αποφασίζεις να απαντήσεις σε κάποιον οδοιπόρο που κοντοστάθηκε στο blog σου! Μια άγνωστη σειρά λατινικών χαρακτήρων θα σου ζητήσει να την επαναλάβεις σε ένα πλαίσιο. Εάν το κάνεις επιτυχημένα (είσαι μαθηματικός άλλωστε, δεν νομίζω να αντιμετωπίσεις κανένα απολύτως πρόβλημα), θα έχεις σημαντικά αποκλείσει το ενδεχόμενο να έχεις και άλλα "ενοχλητικά" ενημερωτικά σχόλια στο μέλλον!
    Φιλιά και σε ευχαριστώ για την φιλοξενεία!

     
  • At 4:18 AM, Blogger didymous skulls said…

    Σ'ευχαριστώ μικρούλι για την επίσκεψη και για το tip. Που θα μου πάει. Κάποτε θα παίζω το blog μου στα δάχτυλά μου. Θα το μάθω!

     
  • At 1:59 PM, Blogger Psipsinel said…

    re pedia exoun kapia idiki anagki i gatoi na kathontai pano sto computers? giati ke o dikos mou oli mera afto kani...

     
  • At 11:42 PM, Blogger Mikrouli said…

    Γιατί ο υπολογιστής εκπέμπει μια ευχάριστη ζέστη την οποία οι γάτοι (μεταξύ των οποίων και τα δικά μου στο παρελθόν) πολύ απολαμβάνουν!

    Τα συγχαρητήριά μου! Νενικήκαμεν!

     
  • At 4:32 AM, Blogger didymous skulls said…

    να'σαι καλά μικρούλι!
    btw, σ'ευχαριστώ πολύ που με πρόσθεσες στην καλή σου ψαριά.... θα το έκανα και γω αλλά δε κόβει.... δε ξέρω πως, sorry

     
  • At 7:25 AM, Anonymous Anonymous said…

    Τι ΓΑΜΑΤΗ ΓΑΤΑ είναι αυτή;!

    Μου θυμίζει τις φωτογραφίες που είναι ξέρεις, πίσω ο καταρράκτης ή οι δίδυμοι πύργοι που βομβαρδίζονται και μπροστά μια γκόμενα με τα βυζιά έξω.

    Βραβείο φωτογραφίας κομπιουτερόπληκτων!

     

Post a Comment

<< Home