με φοβάμαι...

δε μ'αρέσει να ξεχνάω... γ'αυτό γράφω

Tuesday, August 09, 2005

-Μωρό μου θα γίνω blogger.

-....

Σιωπή... Μα γιατί δε μιλάει? Αφού ξέρει τι είναι τα blogs. Τον έχω πρήξει τον τελευταίο καιρό με όλες τις ατάκες που διαβάζω και του πετάω.

-Θα με βοηθήσεις να φτιάξω τη σελίδα μου?

-Μα αφού ξέρεις πως οτι θέλεις να πεις έχεις εμένα. Σου αρέσει να έρχεται ο καθένας και να σχολιάζει τα προσωπικά σου? Τι ξέρουν αυτοί για σένα?

-Το ξέρω... Και ναι μου αρέσει... Κι όταν θα φύγεις? Εγώ θέλω να μιλάω όλη την ώρα αφού... (πάντα το αφού στο τέλος, δίνει άλλη έμφαση στην πρόταση, ειδικά όταν το νάζι σου αγγίζει την ηλικία των 5)

-Καλά, κάνε ότι θέλεις...



ΟΚ! Εσύ το ζήτησες...
Και να'μαι. Έχουμε πολλάαααα να πούμε εμεις οι 2!
Καλώς σας βρήκα!

3 Comments:

Post a Comment

<< Home