με φοβάμαι...

δε μ'αρέσει να ξεχνάω... γ'αυτό γράφω

Monday, February 19, 2007

Το παιχνίδι των 5

Μετά από την πολύ ωραία πασούλα του αραχτού και light για να παίξω και γω το παιχνιδάκι των bloggers (αυτό που γράφεις 5 πράματα για σένα και μετά δίνεις πάσα σε άλλους 5 για να κάνουν και αυτοί το ίδιο και πάει λέγοντας), ιδού λοιπόν τα 5 δικά μου μικρά και άγνωστα:
  1. Ξεκίνησα το τσιγάρο καπνίζοντας τις τελευταίες τζούρες από τα τσιγάρα των φίλων μου (απίστευτη τρακατζού!) γιατί μου άρεσε που ήταν βαρύ και πικρό. Επίσης με τρέλαινε να τα σβήνω στο τασάκι. Τώρα έχει 3 χρόνια που το 'κοψα (και δε νομίζω να το ξαναρχίσω) αλλά όταν βλέπω μισοσβησμένο τσιγάρο στο τασάκι δε μπορώ να αντισταθώ!
  2. Δεν έχω δίπλωμα οδήγησης. Δεν ξέρω να οδηγώ αυτοκίνητο. Παρόλα αυτά οδηγώ μηχανάκι και μάλλον περιμένω να με γράψουν πρώτα για να το πάρω (αν και με σταμάτησαν 2 φορές, το μόνο που μου είπαν ήταν να φοράω κράνος... η τρίτη θα 'ναι και η φαρμακερή που λένε).
  3. Δεν υπαρχει σημείο του σώματός μου που να μην το έχω χτυπήσει, σπάσει, ράψει. Αυτό ήταν η αιτία που οι γονείς μου αγανάκτησαν και δε κάνανε άλλο παιδί μετά απο μένα, τι κι αν εγώ μάταια ζητούσα μια αδερφούλα (αδερφό έχω, μη νομίζετε πως είμαι ρατσίστρια στο αρσενικό φύλο).
  4. Φοβάμαι υπερβολικά το σκοτάδι. Όταν ήμουνα μικρούλα και ήθελα να σηκωθώ τη νύχτα για να πάω τουαλέτα ή να πιω νερό, το έκανα με κλειστά μάτια, γιατί νόμιζα πως αν τα ανοίξω θα είναι μπροστά μου ή πίσω μου ή δίπλα μου το "φάντασμα του σκότους". Ήλπιζα πως με τα χρόνια θα μου φύγει η φοβία, αλλά τίποτα. Τώρα ευτυχώς δε πιστεύω στο φάντασμα (μμμ), αλλά ακόμη δε ξέρω τι είναι αυτό που με φοβίζει τα βράδυα και με κάνει να κοιμάμαι ακούγοντας μουσική ή βλέποντας ταινίες.
  5. Ο πατέρας μου είναι ζαχαροπλάστης. Έτσι όταν ήμουν παιδάκι και μου λέγανε διάφοροι με εκείνη την ψιλή φωνή (ενώ ταυτόχρονα μου ζουλούσαν τα μάγουλα): "πω πω, τι γλυκό κοριτσάκι που είσαι εσύ? ζαχαροπλάστης είναι ο μπαμπάς σου?", εγώ τσατιζόμουνα και έλεγα της μαμάς μου με παράπονο και νεύρο μαζί: "αμαν ρε μαμάααα, πού ξέρει ο τάδε ότι ο μπαμπάς μου είναι ζαχαροπλάαααστης????"

Πλάκα έχει το παιχνιδάκι τελικά. Να 'σαι καλά αραχέ! Χίλια δυο μου ήρθαν στο μυαλό, αλλά τα παραπάνω 5 είναι υπεραρκετά.

Τώρα ήρθε το δύσκολο μέρος, μιας που οι περισσότεροι το έχετε πει το ποιήμα, οπότε λίγοι οι απομείναντες. Παρ'ολα αυτά δίνω την πάσα σε 5 bloggers που διαβάζω σχεδόν καθημερινά:

Enjoy!

10 Comments:

  • At 11:23 PM, Blogger moonshine said…

    Το σκοτάδι το φοβάμαι κ εγώ..κοιμάμαι όταν έχει ξημερώσει καλη ώρα σήμερα..ή πάντα με ανοιχτή τηλεόραση πάρόλο που όλη μέρα δν βλέπω σχεδόν καθόλου:):)
    Σ'ευχαριστώ πολύ για την πάσα σου στο παιχνιδάκι:):)

     
  • At 12:02 AM, Blogger aeipote said…

    Το καλό είναι ότι κόψατε το κάπνισμα. Το κακό ότι, μάλλον, δεν φοράτε κράνος όταν οδηγείτε [και το δίπλωμα να το βγάλετε]. Ευχαριστώ πολύ για την πάσα. Έχω ήδη ανταποκριθεί [με πάσες που προηγήθηκαν της δικιάς σας].

    Να είσαστε καλά!

     
  • At 12:54 AM, Blogger didymous skulls said…

    moonshine μετά από μια βόλτα που έκανα στα μπλογκάκια είδα ότι πολύς κόσμος το φοβάται αυτό το σκοτάδι, δεν είμαστε οι μόνες!!!!

    αείποτε πρώτα έγραψα το ποστάκι μου και μετά είδα ότι σας είχανε κάνει πασούλα και άλλοι... ας είναι. Όπως και να χει μάθαμε κάτιτις ακόμη για σας, νομίζω αυτός είναι ο στόχος του παιχνιδιού (εκτός αν αυτός που πει τα καλύτερα μικρά του εαυτού του κερδίσει κανένα αυτοκίνητο στο τέλος...)

     
  • At 9:04 AM, Blogger Παπαρούνα said…

    ευχαριστώ για την πρόσκληση:)

     
  • At 9:57 AM, Blogger snikolas said…

    Δεν υπαρχει σημείο του σώματός μου που να μην το έχω χτυπήσει, σπάσει, ράψει… ήσουν ήσυχο παιδί και εσύ βλέπω… :)

     
  • At 10:44 AM, Blogger didymous skulls said…

    παπαρούνα χαρά μου που την είδες και τη δέχτηκες!

    νικόλα θα έχουμε πολλές ιστορίες να λέμε στα εγγόνια μας. αυτό που λίγο με φοβίζει όμως είναι που... ακόμη χτυπάω! παραείμαι αδέξια μάλον.

     
  • At 2:15 PM, Blogger Klearchos said…

    Τώρα πια τι λένε για τον μπαμπά σου;

     
  • At 3:32 PM, Blogger didymous skulls said…

    klearche όσοι ξέρουν για τον πατέρα μου λένε 'κανένα γλυκάκι έχουμε?'
    και μιας που η φάτσα μου εξακολουθεί να έχει το παιδικό και το γλυκό τρομάρα της (θέλω και γω να βάλω γόβα στιλέτο και κόκκινο κραγιόν χωρίς να μοιάζω ότι ντύθηκα καρναβάλι), συνεχίζουν το ίδιο τροπάριο, ευτυχώς χωρίς να ζουλούν τα μάγουλα

     
  • At 5:17 AM, Blogger Klearchos said…

    Χαμογέλασα... Μου θύμησες την ταινία Ντένις ο Τρομερός:

    "Τσιμπομαγουλάδες!!!"


    Καλημέρα

     
  • At 1:16 AM, Blogger Alkmini said…

    καλημερουδια και θελω κι εγω το παιχνιδι των 5. μ αρεσουν ολα αυτα και παλιοτερα σε παρεες τους εκανα ενα τεστ του Φροιν με 5 ερωτησεις ασχετες που δειχνουν το χαρακτηρα τους και επεφτα σχεδον παντα μεσα.

     

Post a Comment

<< Home